tjugofjärdeseptember

Imorse åkte han.  Trodde inte riktigt att det skulle kännas så här, jag får inte ens tag på honom. ( vi kan bara ha på mobilen vissa stunder, jag vet inte när jag kan höra av mig)  Jobbigt.
Vi hade en sån jävla bra dag igår tillsammans, allt var bara så perfekt och underbart, ville inte släppa honom ur mina armar imorse...
Hur ska det här gå till ?
Får de ens gå till så här?

När jag kom hem från skolan gjorde farmor pannkakor åt mig och fick mig på bättre humör sen for vi iväg på äventyr * hemiligt*  Den tanten får mig alltid att skratta! =D


Alltså skolan... jag vill inte. jag orkar inte. blir bara sjuk av att vara stressad hela tiden. Ge mig studenten nu tack!
Ska fortsätta att lyssna på P!nks nya album , mer än okej !!  Ni måste lyssna om ni inte redan hunnit gjort det:)
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0