jussstt say yes

Jag är såååå lättad och glad över att jag fått sommarjobb på hemtjänsten i över sex veckor (Y)
Äntligen vet jag att jag kan köpa den balklänning jag vill och jag vet att jag kommer att ha råd att åka utomlands!
Vet ni vad, jag är så himla kär i min pojkvän och idag fick jag ett jättelångt fint meddelande av honom skulle vilja lägga upp det här så ni förstod vad jag menar. Meeeen nej :P På tisdag kommer han hem  <3

Oh söta Linn missade bussen till mig idag.. den sista bussen också -.- så typiskt ;P Men jag hinner träffa henne på torsdag i alla fall innan jag åker iväg ^^,
Slipper att sova själv inatt i alla fall, Matilda kommer hit efter hennes träning ikväll! Undra vad vi ska äta tro...?

Jag vill hinna med att träffa Ebbabus ikväll också men det hinner jag nog inte, har så jävla mycket i skolan att göra...."/  bläääääääääääääää
Det är så orättvist att typ alla andra har det hur soft som helst innan de slutar medan vi på klara hur galet mycket att göra den sista veckan. Vi får prov på prov på prov... Så är jag så himla trött också kommer inte orka fortsätta plugga ikväll känns det som:s Jag har faktiskt redan krupit ner i soffan och slagit på Andra avenyn  :)


Här får ni en bild på mina underbara vänner som var hos mig i helgen :)

Kommentarer
Postat av: linnl

Jaaaaaaaa, det är väl typiskt!!! SES IMORGON BITCH!!! <3

2012-05-30 @ 10:32:15
URL: http://linnl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0