jag inte fatta dig

Vad de kan vara svårt att förstå sig på utländska människor. speciellt när de pratar....  Jag har varit hos doktorn nu på morgonen och fick Maya som läkare och hon var väldigt svår att förstå, det spelade ingen roll vad mycket jag sa "ta det igen eller vad sa du nu ?" jag förstod inte ett dugg...  Men ja tror ja förstod att det såg ut som att det brann i min näsa, att de va köttsår typ och att det var inflamerat men de va lite konstigt att hon hade skrivit ut på recept att jag skulle ha tre nässprayer som kostade över 400 ;s o jag skulle bara använda det i en vecka för jag har fått en ny tid då jag ska komma tillbaka, lite väl mycket nässpray för en vecka eller??..  Mycket konstigt.  Jag bad henne att titta på min fot också, det hände ju något med den förra helgen då jag vaknade upp dan efter o knappt kunde gå...  Ah hon Maya iaf brydde sig inte om de utan hon sa att jag hade en förändring på min höger fot:s hon sa att jag inte får gå i trånga eller högklackade skor sen snackade hon något om en operation :s ja ajg får väl se om jag får något brev hem om att jag ska operaras eller vad de nu blir .. SJUKT konstig var hon.

Måste bara säga att jag gick in på eleevcentra idag o Katarina säger att hon är riktigt stolt över mig och att lärarna på högskolan kommer äääälllssskkkaaa mina uppsatser  =D
Lite bättre information där än hos doktorn .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0