Hjälp...

shit, jag har inte bloggat på hur många dagar som helst och när jag väl tänkt att göra det så har jag inte vågat, dagarna bara rullar fram o jag har massor att göra!  Verkligen massor. Jag hinner nog inte blogga så mycket i sommar. Jag sitter knappt vid facebook längre, tittar inte på TV eller film. Kommer bo mycket i stugan nu också så kommer inte att kunna blogga heller för den delen. Men oj vad det har hänt mycket sen sist jag bloggade, ni skulle bara allt vilja veta va? Ni ska få veta en hel del, för en del kort har det tagits i alla fall så de måste jag ju faktiskt lägga upp här! Men inte nu, inte idag. Jag ligger typ nerkrupen i sängen och är verkligen redo för att somna, är extremt trött. Kom hem halv tio ikväll från jobbet. Det har varit min första arbetsdag idag och de gick väl helt okej skulle jag tro, fick jobba över. Det var väldigt svårt och mycket att hålla reda på. Massa mediciner hit o dit och regler osv men de blir väl lättare när man kommer in i det hela.
Godnatt med er sötisar som kikar in min blogg!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0