we are meant to flyyyyyyyyy

Det har hänt mycket bra och idiotiskt denna vecka !  Har inte bloggat alls mycket för att det varit ganska mycket...
Har heller ingen sladd till att föra över bilder som jag tagit eftersom den är kvar i byn"/  Men imorgon ska jag hem till pappa och Frida :)  Mamma är ju i Paris nu med syrran . fuuuuuussssk ! hoppas dom skämmer bort sig själva för den här resan är dom verkligen värda , ni är bäst<3





titta så¨snygg topp jag fått av min syster , älskar den !  Taaaaccck sis <3

Nu lyssnar jag på musik och håller på & göra mig i ordning för snart ska jag bege mig till  Susanna , Hon fyller ju 18 imorgon så ikväll ska hon firas , Grattis :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0