Get him to the Greek







Igår gjorde Linn och jag något väldigt busigt !  Vi skulle ju då jobba igår och de gjorde vi , iaf ett tag. När vi hade jobbat en timme hade vi redan fått nog på Robert(chefen) och på att tjata på alla kunder. sååååå
Jag kom på idén att min farmor gått bort så jag låtsades ringa till mamma och hon skulle då ha berättat de för mig på telen så ja började störtgråta och sprang in på toaletten och började nypa mig under ögnon så ja skulle bli röd ja sen fortsatte Linn och jag med att hälla vatten på kinderna osv. Linn tyckte även att hon skulle ge mig örfilar för man blir tydligen tårögd då påstod hon ;)  haha fy vad galna vi var men det fungerade iaf. Linn gick till chefen och berättade vad som då skulle ha hänt och vi fick gå men Linn var ju verkligen tvungen att jobba extra nu för att min farmor skulle ha dött.  Tsss kan han glömma för vi säger upp oss på måndag!  haha =D Det ska bli så skönt att slippa de där och kunna träna och bara umgås med mina fina vänner istället.

ja vi kom hem vid åtta tiden igår då och då kom Niklas och hämtade oss på station =D (han har ju körkort nu den killen;)
Kvällen fick väldigt många skratt efter alla Eriks och niklas försök att handla. De gick ju inte så himla bra eftersom dom glömde hälften av sakerna hela tiden men ja tillslut så kom dom hem med allt iaf :)
massa godis och gott till filmen: Get him to the greek ganska så rolig faktiskt :)  den kan ni se på om ni har tråkigt tycker jag eller om ni har kul men vill ha de roligare.

Idag då så blir det zumba, styrka och kondition på galaxen :) Mammi kommer förbi snart med nybakat bröd också. hon gör så himlans gott bröd ska ni veta!

hihi vill bara skriva den en gång till - jag ska inte jobba något mer på Tele 2 för jag ska säga upp mig på Måndag =D ( precis som alla andra har gjort som jobbat där;)  haha aja

Tack Mimmi att du fixat designen på min blogg! är jätte jätte nöjd =D hoppas du kommer hem snart så vi kan träffas, eller om ja får komma till dig och den nya lägenheten kanske:)


'take care alla osv !


Kommentarer
Postat av: niklas

Fick ju inte se klart på filmen ju! jag va den enda som tittade på hela också stänger du av när det är 10 min kvar!! :o nu måste vi ju titta på den igen ;)

2011-10-20 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0