Det brinnner!!



Hjälp!  
När jag kom hem från skolan var jag galet hungrig så självklart skulle jag laga mat de första jag gjorde så jag slog på plattan och la i smöret i stekpannan och gick o kissa. Sen när ja kom tillbaka så hade inte smöret smällt men det hade minsann  brödrosten gjort! jag hade slagit på fel platta!!  så där stod brödrosten och poffade o rykte..
Det luknar skunk i hela lägenheten och det ligger en ihopsmält brödrost på spisen ... TUR VI INTE HAR BRANDLARM!
förlåt Cristoffer för brödrosten  men du får skylla dig själv ändå att sånt händer när du inte svarar när vi ringer dig !

aja de var väldigt tokigt gjort av mig iaf men Anders har lärt mig en sak nu iaf o det är att aldrig ställa något på spisen:)  (fast egentligen så var de inte mitt fel för alltså man ser inte riktigt så bra på spisen vilken knapp som tillhör vilken platta så de kan faktiskt hända vem som helst...

Nu är de väl bara till o köpa en ny brödrost och kanske en ny spis:s?   alltså jag skojar inte de ligger en ihopsmällt brödrost på plattan :(

Klockan fem ska jag träna zumba där efter kick´n box och sen SBU !! (hoppas att de går bättre för mig på träningen än vad det gör i köket)

men tusan vad synd att jag inte hade en kamera hemma så jag kunde tagit kort på den smälta brödrosten.. Det skulle faktiskt kunna vara konst:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu Cissi... Tror inte du ska säga ätt jag är dålig i köket längre! Hahah

2011-10-27 @ 16:14:24
Postat av: Cecilia

vet inte vem de är men kan tänka mig att de är Malin;)? men de där va en riktig oturs olycka-.-

2011-10-27 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0