hejsan hoppsan falleralleraaaaa !


Ibland vill jag verkligen inte vara blond.( nu snackar jag om hårfärgen..) 
Det är så fint att vara mörkbrun till vintern och så passar färgen bra med mina ögon också men jag vet att jag trivs bättre i blond för jag färgar alltid tillbaka till blond efter jag varit brunett ett ta. eller är det tvärt om, att jag färgar håret tillbaka till brunt efter jag varit blond? 

jag behöver hjälp i matte B.  finns det någon snäll själ som känner  - JAG VILL HJÄLPA DIG =D 
snälla säg till då ;$ jag förstår inte alls mycket och vi har prov på onsdag vilket jag verkligen har ångest över. jag borde verkligen försöka plugga matte nu men det är för tråkigt och jag vet att jag kommer behöva hjälp hela tiden i vilket fall så jag skriver hellre en novell. 
Ikväll skulle jag spelat innebandy och haft vinkväll med Magnus Lena och Linn men det blev det ju inget av eftersom token hade glömt bort att hon skulle ha musikaluppvisning ikväll -.- 
Hoppas det gick bra igår och att det går bättre ikväll !  skulle verkligen ha velat sett dig!  men jag antar att de blir fler gånger och att jag får följa med då =D 

Jag saknar Jacob jätte mycket fast han kan vara väldigt jobbig så saknar jag honom!  tur att han kommer hem till helgen så vi kan leka lite=D
jag har ju så många fina bilder på Jacob på min mobil men jag har ingen sladd här hemma så jag kan lägga över bilderna på datorn så det fick bli den här som jag hittade på facebook!
`Take care alla osv´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0