elfteseptember

Jag är otroligt glad just nu samtidigt som jag är helt förstörd. Inte en sån dålig kombination
eller så är det just precis vad det är!

Idag har jag varit och tittat på två lägenheter tillsammans med min nye sambo^^,
Den fösta såg väl bättre ut på bilderna än i verkligheten, kände ganska så snabbt att det inte var någon lägenhet för mig dock var badrummet väldigt fint. Men vi åkte vidare och tittade på en annan lägenhet som vi nu bestämt att vi ska ta :D den 8 oktober flyttar vi in!!  Blandade känslor angående att flytta till Kristinehamn men det blir en annan grej nu, något nytt och ytterligare en utmaning.
Jävla huvudvärk jag har haft hela eftermiddagen också, jag bli tokig! Hela familjen har haft det så ja antar att det är vädrets fel.
Just idag känner jag för att dö en stund.
Jag blir så ledsen när ni sviker mig
kan ni inte bara sluta lova?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0