.

Tredje inlägget idag ser ja nu men det blir nog inte det sista för ikväll skulle jag tro :)

Igår hade ju jag teoriprov på morgonen så jag kom senare till skolan och jag var inte i skolan i måndags så jag hade ingen aning om vad det var vi höll på med riktigt i skolan. Vi hade värdegrundsdagarna eller nått sånt o  hilda hade smsat mig att jag skulle vara i sal 11 så jag går dit och en tant säger ja du kan gå till den gruppen och slå dig ner.  Personerna presenterar sig värsta artigt och berättar vad dom har för idé till en affisch som dom skulle göra o jag hade ju ingen aning om vilka de var så jag frågade ju genast vilken skola de gick på o så självklart gick de ju på min skooolaaaa !?  va fan de va ju inga andra skolor som var med på de här, vad tänkte jag på egentligen ?  o Klara är inte speciellt stort. Vi har några hundra elever men jag kände inte igen någon utav människorna så de tittade ju på mig som om jag var dum i huvudet  ja sen bad jag om att få byta grupp.... I de andra grupperna hade ju iaf man en med sig från sin klass men inte jag inte ...  jag menar hade daniel varit där hade jag ju kunnat fråga honom än att göra bort mig så som jag gjorde...

Nu blir det att se på film med niklas och Erik resten av kvällen :) tjjjaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0