KOM HEM



Sitter och tittar på halv åtta hos mig och de vattnas rejält i munnen på mig. Det ser så galet gott ut ;P

Jag saknar min älskling baj mycket !  jag vill bara ha honom hemma hos mig i min famn så jag få krama om honom.  Det finns inget bättre än att få kramas med honom ;$
Jag har planerat kvällen då han kommer hem, han kommer att få något som jag verkligen vet att han vill ha (förutom mig) Haha ;P
Men jag törs dock inte skriva här hur jag har planerat kvällen ifall han kanske, men bara kanske läser mig blogg.
Meen jag tror ju inte att han gör det eftersom han inte gillar att jag bloggar -.-
Men den killen, MIN kille han är värd precis allting. Jag skulle vilja ge honom det också- allting!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0