kattjakt.



Jag skulle steka ägg i morse...




Igår hade jag en riktigt trevkig kväll med dessa underbara människor. Jag gillar verkligen att umgås med er ni gör mig så glad =D


Erik kom nyss hit och sa hejdå, han åker till Sälen nu i en vecka och då kommer Hilda bo hos mig o känna på hur de skulle vara att flytta ihop med mig vilket jag hoppas hon verkligen vill göra!  :)
Tror vi skulle ha grymt kul ihop ! ! 
vet ni...  Frans har rymt !  buuu:(  jag måste ut och leta efter honom igen. Har ropat som en tok på honom men han kommer inte hem ...-.-

Mamma och pappa är i Lyse just nu så är själv ikväll men hoppas att Malin ovh My kommer hit ikväll och gör mig sällskap :)

Nej ut på jakt efter Frans nu , Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0