Disney on ice

Hej o håååå, Nu har vi kommit hem från en riktigt bra  dag i Linköping!  Visst vi kom sent till föreställningen men det var tur att Peter på 118 118 hjälpte oss att hitta dit tillslut ;P




riktigt barnsligt kul var det faktiskt =D  de borde ni alla åka o se på tycker jag!

Nu ikväll ska jag plugga som en tok, iaf försöka.. får väl se hur långt jag kommer. Melodifestivalen börjar ju ikväll också vilket självklart måste ses!
Har Eriks dator här i Storfors nu också så nu kan jag se klart på hela säsongen av OC (Y)

Hoppas ni andra har en grym och galen lördag till skillnad på vad jag kommer få ... Hahah   jaja

TJJJJJJAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOO !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0