niondeaugusti

Har precis kommit hem från Elina, tog med mig Linns bil hem, orkade inte cykla och magnus hade inget emot att jag tog bilen hem (Y)
Har haft en väldigt trevlig kväll dock var det bara jag som var nykter så när spriten kom kände ja att det var dags för mig att åka hem ;) Men tack tjejer för ikväll !:)
Usch imorgon ska jag upp tidigt för att åka med mamma in tll kristinehamn och handla saker inför resan, de blev ju inget idag när de var så fint väder, eller hur de nu var..... Alltså jag har en vän, MALIN SVÄRD heter hon, hon är sjuk, vem fan går upp sju/ åtta för att gå till gymmet varje morgon när man väl är ledig och inte jobbar ?? Gud jag har typ ågest för att gå upp tidigt imorgon när ja har sommarlov liksom:s Meeen tur att vi alla människor är olika;)



 
 
 
 


 Erik har ju fyllt år också  men han fick inte sitt paket förens igår,



Natti Natti. nu ska jag sooooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0