YOU DON`T KNOW


You don't know.

Att du bara är mänsklig.

Du kan inte vara på tre ställen samtidigt.
Du kan inte hjälpa alla andra, även om du så gärna vill.
Du vill vara oemotståndlig och populär.
Du vill inte säga nej.
Du får inte vara sjuk
Du får inte ta hand om dig själv
Du har ett liv, ibland blir det för mycket.
Stanna upp och fundera, låt världen segla förbi för bara en liten stund.
Omslut dig till din egen värld, där du härskar.
Låt det ta tid, för det är dyrbar tid.
Låt inte andra styra ditt liv.
Du är nyckeln till något större och det är bara du som vet var dörren är.
Även om allt går åt helvete då och då finns himmlen kvar.
Att vilja ha för mycket är mänskligt, men ibland måste man öppna ögonen för verkligheten, det går inte, det tar stopp och ja det är frustrerande när kroppen säger emot men någon måste visa för dig att du är slut.
Alla känner nog igen sig i detta men kanske en person känner sig mer träffad och jag säger detta för att få dig att förstå att du inte är gjord av järn, utan av kött och blod, a mortal.
Så kämpa inte emot utan ta stryket. känn efter vad du egentligen själv behöver och vill.

Jag älskar dig
Åkte hem  från skolan eftersom jag var klar med bliduppgiften så ville bara skriva av mig lite grann när jag ändå hade tid...
Men strax bär det av till Karlstad igen för att jobba! happy face på de, elleerrr??
Sjukt tråkigt att inte Linn ska jobba med mig idag:(  sessan skulle ju sova här också ... MEN det får bli en annan gång ! Nu blir det att se ett avsnitt av True Blood innan jag åker=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0