LÖRDAG = FEST



Ikvällen igår var jätte trevlig:) !  Tack Emilie =D




Emilie på mastiiiissss =D



Åkte hem väldtigt tidigt i morse för att åka till vargbroskolan och vara med Frida då dom hade öppethus på skolan!
gud vad jag saknar den skolan och vissa lärare :)  Är super taggad inför ikväll , då blir det födelsedags fest för tre brudar i Åtorp:)  Jag tar med mig Linn dit ikväll, jag menar vad vore en fest utan den pinglan * ?
Klockan fyra ska jag hem till min älskade och otoligt saknade Farmor<3  det är helt sjukt vad jag saknar henne...



sexxxyyyy!


nnaaww  vad söt du var där lill - lönnis;)






Trallallaaaa  nu måste ja kila. uppdaterar bloggen bättre imorgon !
vill också bara säga en sak innan jag stänger av skärmen och de är att jag älskar bruden till höger på bilden, man kan inte ha en bättre vän ! <3




Take care alla osv´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0