HELG!


sköt att de äntligen är FREDAG! =D
slutar tjugo över tio på fredagar vilket innebär att jag hinner hem och köra lunch zumba samt styrketräna.
så aldelles strax bär det av till galaxen.
när ja satt på tåget hem från Karlstad så satt de en jättegammal gubbe brevid mig o jag blev rädd över vad gammal han såg ut att vara!  vad läskigt de är ändå när folk blir rädda för en för att man ser så gammal ut:s?
så gammal ska  jag inte bli iaf ;)

Mina nyinköpta vinterskor





Ikväll blir det att umgås med dessa brudar samt kajsa
och förhoppningsvis kommer Hilda också=D
Badtunna, matlagning och Idol står på schemat för ikväll!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gött Cissi! Ha det toppen och du, snygga skor , är det 37 ? ;D

2011-10-14 @ 15:18:51
URL: http://mejmej.blogg.se/
Postat av: Ceciliiaaaa

Jaaa de är de;) o tack =D

2011-10-14 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0