GRAN CANARIA - HERE WE COME


I förrgår snacka jag och Emilia om att det vore gött att åka utomlands och ja idag gick vi till Resia och bokade en sista minuten resa till Gran Canaria!!  Det ska bli otoligt underbart att åka iväg=D Bara jag och min galning;)

Okej jag kan erkänna att jag är lite orolig över att vi inte kommer att ta oss hem... Alltså de är väl otoligt krångligt med att hitta o fixa allt i gran canaria:s I sverige pratar man ju svenska så där kan man ju alltid fråga o så men fan där nere :s
Aja :)   Sen är det ju lite roligt med hela resan för vi har ingen aning om vart vi kommer hämna, vi vet inte ens vilken stad vi kommer hamna i - en riktig rolig överraskning helt enkelt =D
Måste bara få ledigt nu av Andreas men de är nog inga problem annars får aj väl bara ropa på my så får hon fixa det Hahaha...

Är galet taggad inför resan iaf, kommer bli en minnesvärd vecka, eller kommer vi komma ihåg den Emilia tro ? ;)
Aja hela resan ska filmas i vilket fall så !




humöret är på topp ikväll så nu blir de dansa till go bra musik !
Ha en för jävla bra fredakväll nu alla o kör hårt om ni är ute o feeeessttar!!



`Take care alla osv ´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0