GLAD CHEY

Oh jag är så himla glad idag!
Är på riktigt toppen humör efter att ha pratat med mamma och pappa i telefon :) Nästa vecka Ghhhaaaaaaa !

Igår åkte jag till FUCKING ÅMÅL med Emilia efter skolan,  vi såg på skräck och planerade massvis inför nästa vecka!
(Jenny smsade mig nu precis och sa att cristina hade betygsatt spansken och se där fick jag ett VG , det var oväntat från att knappt ha fattat någonting:s Men fan ja är ju bra ;)
aja imorse åkte Emilia till skolan ganska tidigt men ja sov kvar en stund för ja hade ingen skola idag -psykologin klar! Så ja tog tåget senare till Karlstad, där ja gick in på BIKBOK som hade 50% på alla kläder så jag köpte mig ett vitt linne som kommer passa utmärkt till mina nya svarta byxor:)

 





Idag när jag satt och väntade på tåget i Åmål


Nu när jag är hemma så tidigt så tänkte jag laga mig lite mat, titta på true talent avsnitt som jag har missat, plugga lite körkort. Senare mot kvällen blir det sola, köra spinning och SBU (Y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0