PLO

I söndagas åke jag på ålandskryssning och det var faktiskt riktigt roligt :) 
Allt händer verkligen när farmor är med! hon är så knäpp och rolig så en resa med henne kan inte bli misslyckad! 

massa hemliga bus från kryssningen som ja inte tänker dela med mig av tyvärr , för feg. 

Jag har massa blåmärken på benen efter kryssningen då jag blivit jagad och varit klumpig och ramlat...

Idag stannade jag hemma från skolan för mår inte bra än "/ Det verkar inte som om min kropp tänker bli frik för nu har jag varit dålig för länge ! och det tar kål på mig jag blir verkligen tokig-.-

Oh vet ni vad!!!!! idag ska jag ha min första körlektion!  är inte direkt nervös utan mer ivrig och pirrig =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0