Nittondemaj

Har försökt få igång internet på datorn i flera timmar nu men nu ger jag upp. Får bli ett inlägg från mobilen istället , hade dock tänkt att lägga upp lite bilder sen i helgen som finns på datorn men de får väl bli en annan dag! Erik och jag har haft en underbar helg tillsammans ! I fredags firade vi fem år med kanotäventyr och champagne ^^, fick ett par byxor som jag verkligen velat ha så är supernöjd :) dock kom hans paket aldrig fram i tid , antar att det kommer imorgon så han får väl det näsa helg :)!

Vilken match det var ikväll! Har suttit spikat framför tv:n med mamma och pappa o hejat på för fullt !
Nu är jag väldigt trött men jag missade avsnittet av revenge i torsdag så de måste jag se innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0