Fjortondemaj

Hej...
Det var länge sedan.
Jag har tänkt så många gånger att börja blogga igen men tanken har liksom stannat där. Men nu så ikväll bestämde jag mig för att skriva ett inlägg!
Det har ju hänt en hel del sen sist jag skrev. Världens bästa pojke har flyttat ifrån mig till en annan familj vilket har varit fruktansvärt jobbigt för mig. Jag saknar honom varje dag men som tur är får jag nästan träffa honom när som helst och han bor hos en väldigt bra familj nu också och det känns väldigt skönt att han fick flytta just dit där jag vet att dom kommer att ta väl hand om lillprinsen*
För er som inte vet så har jag och min pojkvän skaffat oss en längenhet i Småland! Det är helt galet, efter studenten väntar mitt nya liv på mig och det känns så fantastiskt! Jag har aldrig längtat efter hösten så här mycket:) Jag känner mig redo till tusen, byta stad och äntligen få träffa alla människor som Erik berättar om de helger han är hemma. Jag ska få inreda vår trea tillsammans med världens bästa! (som tur är har vi samma smak) och det kan nog vara till en fördel när det ska börjas inhandla möbler osv. ;)
Men något jag har funderat på ganska mycket den senaste tiden det är vad jag kommer att sakna och vilka jag kommer att sakna. Jag kommer nog inte sakna något. Men någon kommer jag att sakna. Men det ska bli så skönt att få komma bort från en del människor, ja faktiskt det ska det men det kommer också bli väldigt svårt att släppa vissa människor ifrån ens vardag. Jag menar personer jag umgås med varjedag. Det kommer ju bli jättetomt utan er....
 
Lapparna som hänger i skolan med antal dagar kvar till studenten är väldigt få!! är det inte galet, det är bara två veckor kvar sen drar jag o mina härliga vänner till Magaluf, och efter tio dagars semester åker vi hem för att fira studenten = HELT UNDERBART
Just nu är jag hemma hos mina föräldrar, brukar hänga rätt så mycket hos dom nu, My och jag har fått gäster i lägenheten... bort åt en 100 st. oinbjudna gäster. Det finns ett djur som jag hatar något fruktansvärt, jag får panik bara jag tänker på de djuren och det är myror. Det finns verkligen inget värre och dom har trott att dom har skaffat sig ett nytt hem hos oss:( Dock har Anticimex varit hos oss o besprutat lägenheten men det känns fortfarande äckligt o hemskt så jag tror vi flyttar ut till helgen. Vi har ändå sagt upp lägenheten så kan redan flytta nu ändå innan det blir allt för stressigt med skolan o så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0