sjuttondeoktober



Någon där hemma hittade denna söta dvd jag en gång fått !!   Vilka minnen!! hade dock inte tid att titta på alla bilder och videor som finns på den men någon dag snart ska jag göra det :D

Har lite panik, eller ja ganska mycket panik. På söndag ska jag vara med och hålla i en gudstjänst angående mitt projektarbete, lite läskigt ja. Men det värsta är att jag fick reda på det igår och jag har inte alls hunnit förbereda mig och hinner heller inte göra det i helgen så känns lite jobbigt... Men vet ju ungefär vad jag ska snacka om i alla fall.. :)
Har varit hemma själv ikväll för frugan är i Storfors och bokar resa till Egypten!  bara lite smått avundsjuk....
Som tur är får jag en annan sambo i veckan så slipper att sova själv^^,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0