niondeoktober

Just nu är ingenting bra. ramlade i en stentrapp igår o slog i knäskålen, och det känns idag. fick gå ifrån zumban förut för det gjorde så himla ont. Jag okrar inte ;(  Har varit frisk nu i säkert 2,5 vecka och så kan jag inte fortsätta träna :(  eller jo de är klart att jag kan träna överkroppen men jag kan ju inte vara med på ett enda roligt pass. Det som är Body combat på torsdag också som jag verkligen vill vara med på....
Har gått skit i skolan idag också, varför hamnar man efter så lätt?  bläää .
Erik verkar ha gått ut i fält nu också, har inte hört något från honom sen i söndags. Jag vill bara gräva ner mig i min säng och se på film ett tag, i några månader vore skönt!
 
  Btw denna ansiktsrengöring gav mig massa utslag :o


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0