femtondeoktober

Oh vet ni !, jag har haft en sån jävla bra helg!  bästa helgen på länge faktiskt :)
Erik kom hem från småland, så jävla skönt att ha honom hemma hos mig <3 Vi har spenderat hela helgen tillsammans såklart. Kommer att leva länge på denna helg.

Vi har hunnit med att umgås med Niklas, tittat på badmintoncup och hejat på Lukas. Erik tog med mig på ett äventyr som bestod av massa käk, godis,film och bus.
När det blev söndag, vilket det blev väldigt snabbt lagade Anders och jag middag åt familjen sen sa jag hejdå till min millitär och for till Vidar <3

Just ja! hann ju med en liten kräftskiva på fredakvällen också :)

 
 












Pappa Anders kan om han vill =D














Blandat godis är bäst,! 
Fast självklart ska det vara lite extra choklad och lakrits(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0