tolftenovember

Det är intressant att se folk förändras ändå, så himla fort. Det är inte alltid det är positivt  inte. Det fanns en tjej som aldrig skulle vara någon annan än sig själv. Nu har hon försvunnit för gott känns det som. Var har du tagit vägen?  Varför följer du inte din egen väg längre? Gå inte deras väg gå din egen som du alltid annars har gjort!  Du behöver inte bevisa något för oss...
Snälla bli sig själv igen.
 
 
Idag har jag varit i skolan som jag oftast befinner mig i fem dagar i veckan;)
Dagen började dock inte alls bra , skulle gå in på SJ och boka biljetter
till Eriks och min resa till Göreborg och fy tusan vad dyrt det var! ;(
Har inte bokat än men jag måste väl göra det idag eller imorgon
det lär ju bara bli dyrere ju längre jag väntar. Om jag inte tar sista
minuten förstås men det törs jag inte eftersom vi är två.
Jag längtar så tills vi får komma till Göteborg och skämma bort oss
själva. Det ska bli så skönt!
Zumba och Afrikansk dans stod på schemat idag o jädrans vad kul vi hade!
Dock fick jag väldigt o i mina knän...
Förresten ni som gillar fighting eller vill testa på, kör några Body Combat-
pass!! Det är så himla roligt och shit hela kroppen får slita och man är helt död
efter ett pass, ett rikgtigt bra pass helt enkelt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0