kanondag.se


Just ja , jag orkade inte vara rödhårig längre ;)

Idag är en riktigt bra idag.Vi har sjungit och skrattat hela morgonen tillsammans , sånna dagar gillar jag:) MIN POJKVÄN ÄR BÄST
Känner faktiskt att de ska bli gött att gå till skolan idag, fast de kanske bara är för att ja och My ska ringa till Norge och fixa jobb idag ^^,  

Erik sa till mig nu innan han gick att de nog bara är jag som hänger mig utanför fönstret och sminkar mig??  Klart att ni också gör det , eller??
Men visst de blir kanske lite extremt mycket för jag har en sån lång pensel när jag sminkar mig så den kommer liksom åt fönsterrutan så jag mste öppna och hänga mig typ ut för gardinen är ivägen också-.- Men det går faktiskt bra, sminket blir i alla fall bra  hahaha :)
Nej nu måste jag käka frukost innan min tåg går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0