.

Ännu en toppenhelg har passerat... :)  I fredagskväll blev det en myskväll med älsk<3 Riktigt skönt att bara ta det lugnt och äta massa gott:)
På lördagmorgon åkte Erik till Göteborg med Tobias och jag åkte till Karlstad med mamma och Frida;)
Äntligen hittade jag en klänning till Eriks student! Det blev en lång dag i Karlstad så fick lite panik när jag kom hem och insåg att jag skulle varit hos kusinen för en timme sen:s Vilken rolig kväll vi hade !! Tack Malin Madde o Ronja , på fastingen kör vi en repris tycker jag! fast då skippar vi Bells ;)



Borde laga mat nu ju .Ikväll blir det ungsbakad potatis med värmda goda grönaker och så kyckling till det också, hoppas det blir smarrigt^^,


Äntligen kan jag använda mitt läppstift igen nu när jag inte är rödhårig längre;)

 
Tack mamma för en superbra dag med dig och Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0