aaaraaa

Det är jättevarmt"  Ska inte klaga men shit asså !  Vill inte gå i skolan när det är så här underbart väder. Vill bara åka ner till stugan och vara där o grilla sola & bada hela dagarna:)  Jag och susanna hoppade av bussen  hem idag för vi höll på att dö! de va runt 40 grader inne  bussen, ingen fläkt fungerade-.-
Ni ska bara veta vad jag går och oroar mig hela tiden.. Jag måste ha ett sommarjobb!! Har sökt på flera ställen men inte fått något så idag har jag bestämt att jag ska åka till Mcdonald´s och fråga om dom behöver folk. Men de är säkert fullt där redan. Jag trodde jag skulle få jobba någon annan stans under sommaren så ja sökte ju aldrig dit för det är egentligen det sista jag vill göra... men men ett jobb är ett jobb. Har faktiskt fått tre olika jobb i Norge egentligen och igår ringde dom mig och frågade om jag ville jobba på  Gardemon, flygplatsen mend det krockade självklart med Eriks student och resan till Ungern precis som med alla andra jobb -.- Ghhhhhhhhhaaaaaaaaa  vad jag blir tokig. Vill att Erik ska komma hem också, han har varit med Jonte hela jävla dan i örebro o shoppat , seriöst hur länge kan dom hålla på? dom är ju killar för tusan!
Snälla gott folk gå inte ut och festa på bara lördag nu i kristinehamn när det är fastingen, KÖR FREDAG OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0