I don´t care, I love it!!!!!!


Har testat lite olika frisyrer och nu har jag valt hur ja ska ha håret på fredag på Eriks student!
Undrar om det bara är lilla löjliga jag som är så uppspelt inför någon annans student??
Det är så jävla pirrigt och det känns så underbart att det är jag som får stå där och gratta Erik när han springer ut.  Jag längtar något vedunderligt tills det är min tur! När ja åkte med Jonas idag sa han till mig att jag antagligen skulle få gå med Erik på min bal ! Jag som alltid trott att man måste gå med någon som tar studenten och själv ska på balen men så verkade det inte vara (Y) 
Men visst de är ett tag kvar tills det är min tur att bära en rosa fin klänning men så snabbt som detta år har gått så är jag nog snart där :)
Just ja, idag har jag tagit sommarlov! Det är avslutning imorgon i skolan men missar den eftersom det är introduktion på jobbet...

Pirrig känsla jag har i kroppen just nu, Har ingen susning om mina betyg heller SPÄNNANDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0