tjugondejuli

Har precis kommit ur duschen, ska göra mig klar nu för att åka hem till Isabelle!!
Helt underbart att jag varit ledig denna dag"! Har solat och metat nästan hela dan :)  Fick faktiskt den största abborren (Y)  Skulle vilja lägga in massa bilder men jag känner mig för stressad för att ens försöka hinna med det men jag har i alla fall lagt in bilderna sen vi var i stugan med klassen. Blev dock bara några få enstaka bra bilder, resten är suddiga precis som kvällen ;) 
My jag och Linn har nu köpt våra biljetter till ASKERSUNDS SUMMERPARTY!" läääääääängtar något sjukt!  Undra om det är några man känner som ska dit?
Men va fan nu börjar det regna också bläääää. Tur att jag tog det där körkortet ändå, fast jag hatar att köra bil så är det ju bra att ha;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0