tjugofjärdejuli

Ledsen. Det är just vad jag är just nu... Jag har ju vetat om det ett tag nu, att han ska flytta. Men idag känns det mer. Det är bara två månader kvar innan han tar sitt pick o pack och far iväg ifrån mig.  Att vi bara ska ses 5 gånger på tre månader gör att jag gråter ännu mer :( Jag vill ju ha dig hos mig jämt. Från att ha sovit med dig näst intill varje natt nu i ett år till att knappt ses"/
Jag vet att vi kommer att klara det här du och jag. Du har övertygat mig så många gånger om att jag är din nummer 1 och att det är mig du vill leva med. Och jag är så lycklig att jag får vara din, så det vore fel av mig att inte vara glad för din skull.
Detta är något Erik verkligen vill göra och jag kommer stötta honom till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0