Fredag den 13

Tjohooo, har haft en riktigt bra dag på jobbet! jag har varit hem till Erik och tittat på alla papper han fått från försvarsmakten, nu är han antagen och ska utbilda sig ! Spännande.  Men fan vad jobbigt det känns att han ska vara borta så längre ...
Jag sitter i mitt rum nu och spelar min älsklingsmusik. Just nu saknar jag inte lägenheten alls, mamma, pappa och Frida är i Västerås där de ska stanna över helgen.

Just nu går det väldigt segt för mig..  ja håller på att klä mig, sminka mig. kolla bloggar. skickar sms. pratar i telefon. och bloggar- samtidigt. Snart ska jag åka och hämta Isabelle, vi ska till Ica för att handla massa godis till ikväll då det blir massa film hos henne :)
 Ska även bli bjuden på mat, undrar vad de kan bli för gott.. grillat kanske ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0