Pytt i pannnaaaaaaaa har vi lagat

inatt  övningskörde jag lite med Erik , de gick mycket mycket bättre att stå still i backen när jag var med honom än när ja körde med Per på bilskolan...
Pappa hämtade mig hos Eriks föräldrar vid elva sen blev de snabba ryck att göra sig iordning för att sedan övningsköra till Ronja=D
Har varit hos henne hela dagen och hon hade fått det jättefint i lägenheten =D  tack för idag Ronja! det var super härligt att få komma till dig, de var alldeles för länge sen ! Jag lärde mig något nytt idag också och det var att spela schak ! de ni :)  Nu ikväll har Jenny den gobiten varit hos mig!  vi såg på två riktigt dåliga program ; The Voice Sverige & Kronjuvelerna blläääääää



Lite smågalma bilder men med underbara minnen <3




usch ikväll ska jag sova själv kom ja på.. vad jag hatar att sova själv.. Jag sover nästan aldrig själv  men när jag försöker göra de går de inte alls bra, ja blir vaken hela natten -.-
Det bästa jag vet är verkligen att somna & vakna med Erik ,  Det finns inget bättre <3



Kommentarer
Postat av: linn

MED LINN*** hahahha du är bra go min prinsessa!!! <3

2012-01-09 @ 16:23:10
URL: http://linnl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0