lite bilder sen då

Har äntligen fått hem sladden så ja kan ladda över bilder från mobilen till datorn =D 
hittade dock några suddiga  sen Linn och jag var och käkade kräfter hos Ingela och Stefan :)
Senare åkte vi hem till Niklas och tillbringade resten av kvällen med dessa godingar  ;P 

Är helt slut faktiskt. När jag kom var det första jag gjorde mat åt Martin och Erik :)  sen har jag fan inte hunnit med något mer... jobbigt att behöva gå så långa dagar, man varken orkar eller har tid att göra något. Har jätte mycket att skriva i idrotten också. Det måste jag verkligen göra innan jag går och lägger mig. usch vad besviken ja blir på mig själv om jag inte kommer göra de... 
vet ni va ?   de är kallt ute. 
vet ni va ?   jag blir tokig av att inte få träna. 
vet ni va ?   Min mamma ligger på sjukhus ;( 
vet ni va?    Nu tänker jag lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0