Helgen i västerås



O nu har jag kommit hem från en fartfylld helg i västerås! Har haft det riktigt bra hos syrran och på hotellet!
Har lärt mig en massa nu om hotellets datasystem och en hel del rutiner. Det har varit riktigt roligt så nu ska jag bara skriva ett nytt CV och skicka in till vicky och hoppas på att jag får jobbet till sommaren !
Tack så mycket Mimmi att du hjälper mig ;$
På lördagen gick mimmi och jag upp väldigt tidigt så vi skulle hitta med att träna på förmiddagen innan vi skulle ner på stan. Vi körde ett Skivstångspass vid nio sen gymmade vi lite och checkade in det nya gymmet, som hade tre våningar!  klockan elva var vi med på puls gymnastik, det var roligt men väldigt jobbigt efter att ha kört ett skivstångspass där låren blev tränade till tusen ....
efter vi har duschat o ska åka ner till stan så hittar jag inte mina nya vinterskor.. Någon hade snott dom så jag fick åka ner och gå på stan i gymnastikskor-.-  Mimmi köpte sen nya lika dana skor åt mig -
TACK!
Jag hoppas att de va en hemlös mamma som behövde ge hennes barn en fin julklapp och för att hennes dotter inte skulle behöva gå i sinna ballerina skor längre..
Det var säkert någon som behövde dom bättre än mig iaf, men inte okej att bara ta skor så där usch vad ledsen jag blev



o just ja !  jag köpte mig nyårskläder ! gud vad nöjd jag blev. Måste prova allt ihop nu när jag är hemma o se så allt passar ihop (: Har funderat en hel del på sminkningen också, ska testa lila färg med sotning &  sen blå färg. Ska ta kort och lägga ut bilder senare så får ni se hur de blir :)

FAN min fot har somnat nu känner ja !!! typiskt när de ringer... Men jag får låta de ringa:)


hittade ingen bra bild men här är shortsen jag köpte


köpte over knee strumpor till också:)

Jag hittar ingen bild på min silvriga topp som jag ska ha till och kameran har mamma så de blir ingen bild av den.

 

 

`Take care alla osv´



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hjärtan!

2011-12-04 @ 18:19:56
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0