grillad gröt?

Söt du är Jenny :)  fina bilder du hittat på viktorias dator också ;)

gud vad de va skönt att vara i skolan och träffa alla underbartknäppa vänner! Jag har så himla roligt med er. Ni gör verkligen min dag =D
Hade matteprov i dag också.... gjorde tre uppgifter av sju "/  fan. Aja jag gjorde ju lite i alla fall :)
Idag blir det Zumbaaaaaa ska bli riktigt skönt efter att inte ha kunnat träna något denna vecka. Erik och jag hostar ikapp om nätterna och nyser varje minut känns det som. Igår var jag tvungen att gå o lägga mig klockan åtta, var grymt trött efter bion men jag hann att laga god mat till mig och Erik innan iaf:)


Det där var betydligt mycket godare än det jag äter nu... Jag glömde gröten i micron så den blev bränd (och grillad för hade på inställningen grillad såg ja visst nu)  och alldeles stel -.-  tror jag hädde på för mycket salt också för uuscchh hur de smakar ;(

Nej shit nu är det lite brottom, måste ju se julkalernern innan jag går till gymmet

`Take care alla osv´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0