glöm inte bort mig




fy vad det är jobbigt att se dig glömma bort mig "/

Du försöker att göra bra ifrån dig för det är det som krävs. jag vet.  Men har du tänkt på mig något den här veckan ?  skulle inte tro det....
Jag vill inte prata med dig men det känns för pinsamt. Jag vet att det är mycket nu och jag vill inte göra något besvärligt, verkligen inte. jag tycker du är duktig som orkar och står i men snälla kom ihåg att jag är mer lycklig när jag är hos er.

Det är väldigt skönt att ha en egen lägenhet och komma närmare skolan men det är inte så kul att bo här när jag inte har några vänner här ifrån"/
det blir väldigt ensamt när Erik är med sina vänner så då går jag ofta och tränar en extra gång. men att träna själv är inte så kul heller.. Det är inte lika roligt att gå¨till gymmet själv.

Det är väldigt ensamt också att bära på en hemlighet. Det är något som jag borde berätta men det går inte, för jag får inte och jag törs heller inte.. dumma hemlighet-.- du är faktiskt jobbig att bära på

`Take care alla osv´


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag älskar dig lillan! <3

2011-12-08 @ 13:16:07
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0