Tjugondemaj

Sitter på tåget till skolan o funderar på vad jag ska köpa till Jonatan , Lillprinsen fyller ju år imorgon !:) vet dock inte om jag ska åka dit på kalaset , massa släktingar säkert till hans nya familj.. Kanske blir bäst att åka dit någon annan dag. Dock är det så
Himla mycket just nu innan vi åker till magaluf. Skolarbeten ska in , och skolarbeten ska hinna bli rättade. Sen är det massa aktiviteter inbokade under veckan ...
Såg nu på Facebook att min bror valt att hoppa av tävlingen , tycker det är jätte synd för jävlar vad han har kämpat alltså! Är så stolt över min bror som har kämpat och varit riktigt duktig! Men huvudsaken är att han mår bra :) kanske kan han nu fira midsommar med oss på västkusten :)
Åh västkusten , ska bli underbart att fira midsommar där !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0