tjugoförstamaj

Älskade du <3
Idag blir du Ett år, så stor men ändå så liten. Jag älskar att få krama dig och att bara få titta på dig gör mig lycklig. Idag har massor med människor kommit och firat dig. Människor som älskar dig, du är så fin J. Tina hade ordnat den finaste och kärleksfulla tårta jag någonsin sätt. En tårta som var formad och såg lika dan ut som din älsklings leksak. Idag är en riktig stor dag för dig, inte bara din ettårsdag utan från och med idag ska du sluta äta dina mediciner. Jag önskar dig all lycka och jag vet att du har många runt om dig som älskar dig, du är så älskad Jonathan <3

Kommentarer
Postat av: josefine thyberg

sö himla söt! passade kläderna? <3

Svar: Vi provade dom aldrig på honom men jag tror det :D <3
CeciliaLinnéaRebecca

2013-05-21 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0