tjugondeseptember

Pärona från vårt päronträd är fantastiskt goda!
 
Grattis Elias till körkortet, nu är de bara tuta o köra, fin fin bil har du ju också :)
 
Jag borde verkligen skriva klart hälsodagboken, i alla fall skriva in varje dag. reflektionen kommer jag aldrig hinna börja med känns de som... 
Längtar galet mycket till Magaluf nu, My, Jenny Emilia, Martin, Daniel, Lovisa och Hanna- underbart!!
Något som är ännu rockigare är ju att jag får fira min Linn i Magaluf också!  väääldigt bra att vi åker samtidigt:D
Mår bättre idag tror ja eller så är de bara för att jag är så himla glad, jag vet inte?
Imorgon ska jag och Erik övernatta i sommarstugan och bara ta det lugnt och umgås med varandra. På måndag åker han. Ett nytt liv väntar honom, är glad för hans skull även om det gör ont i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0