sjundeseptember

 
Jag tänker inte ens försöka längre. Kommer inte bli den jag var förut så är det bara.

 
 
Hemma idag från skolan  yes.  Ringde på en lägenhet igår :)  Imorgon ska mamma och jag åka och titta på den, så himla nyfiken! Ska verkligen börja om på nytt nu :D
Vill gärna vara med och spela innebandy ikväll men eftersom ja mått så kasst så är det ingen bra idé... Så får bli att vara publik idag;)

Har städat rummet, de gick väldigt fort, undra om det räkas som att städa rummet då ?
Snart ska jag till min BÄSTA VÄN hon som aldrig lämnar mig. Det finns aldrig ett nej, jag kan inte idag eller nej jag ska bort. Jag får alltid svaren: följ med !   Har folk här men kom hit! :D

Jag bara älskar henne                                         ,



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0