nittondeseptember

Ligger hemma nerbäddad i sängen och är sjuk igen... Jag orkar inte med de här. Är sjuk hela tiden, alltid är det något virus som ska tränga sig på-.-  Så fort jag är frisk och går till gymmet hoppar alla bakterier på mig och min 5 dagars tränning blir som bort blåst. Har ni några tips?  Min bror berättade att de är typ 100 gånger mer c-vitamin i en röd paprika än i citron eller apelsen. Så ska be mamma köpa hem massor med röda paprikor :)
Någonting som är positivt idag är att studentresan håller på att bokas just nu i detta ögonblick!! :D  Längtar redan till tusen - Magaluf den 26 maj på ett hotell nära till precis allt med all inclusive, kan inte bli bättre:)
Kvällen igår var jävla bra, fast kände ingen smak överhuvudtaget och så var det jag som skulle laga mat... Dålig tajming, dålig tajming.

Malin jag saknar dig, när jag är frisk vill jag att du kommer hem till mig :D  <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0