niondeseptember

JAG HAR BLIVIT FASTER !!
FÖR UNGEFÄR 20 MIN SEN :D

Är så nyfiken, vill se honom på riktigt!  Hoppas dom får komma hem tidigt imorgon så jag kan komma över och häsa Vidar välkommen till världen!

Denna dag har varit grym, har lekt med pojknarna sen har vi åkt ner till grusgropen och tittat på de andra pojkarna när de åkt cross, riktigt duktiga är ni !!! :)
Dock gick Eriks cross sönder, den är helt kaputt nu :(  Skulle kosta minst 10 tusen att laga den. usch lider med honom....
Sitter på övervåningen hos Johansson, lyssnar på melissa och försöker att skriva min rapport men jag hamnade här istället;P  Men ska försöka återgå nu... eller vänta nu ropade Carina, dags att plocka äpplen till pajen, aja får skriva rapporten lite senare :) 
TJJAAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0