tredjeoktober

Har hållt på och flytta i två dagar! Så himla kul:)   Inatt övernattade vi för första gången i lägenheten, ganska så mysigt har vi det i källaren;P  I helgen lovar jag att lägga upp bilder på hur vi bor:)  My och jag har kört lastbil också, sååååå himla kul ska ni veta! 
Jag vet dock inte hur jag ska klara mig resten av veckan i lägenheten utan internet.... Men det får väl gå.
Idag står shopping och gym på schemat , niiiiceeee!!
 
Här är en bild på söta Jenny som lånat ut sin dator till mig ^^, 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lastbil?? Du menar väl suttit brediv ? :o Och vad har du gjort med din dator eftersom du är tvungen till å låna? <3 dig!

2012-10-03 @ 17:37:21
URL: http://mejmej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0