nittondenovember

Jahaopp , här sitter jag och äter farmors lussekatter och tänker på livet.

Ännu en jobbig måndag i skolan avklarad... Mitt arbete till Jonas var puttsväck så fick skriva om det. Bara för att de är måndag
Jag vill till min syster i västerås, saknar att vara hos henne. Jag har tänkt att jag ska lägga undan pengar till bussresan till henne jag menar som i helgen hade jag ju tänkt att vara med tjejerna och idag fick ja reda på att vi skulle ut men är inte säker på om jag ska med än så då kan jag ju lägga undan de pengarna som ja annars hade lagt ut på inträde, bussbiljett osv. Sen skita i att gå o fika, sen vipps har jag en biljett till syrran (Y)
Nu måste jag äta mat hörre ni, idag blir det kycklingsallad med pasta :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0