finito

´
Jag är klar.
 klar med skolan !!  Imorgon drar jag och familjen till Ungern. Där kommer allt vara på topp även fast det kommer vara mulet och regna...  Jag kommer antagligen göra en spray tan där nere ;)  har aldrig testat på det så varför inte där när det ändå ska regna :P
Jag har dock varit hemma idag och mått kasst"/  pappa är också hemma och mår dåligt, så typiskt:(  Ont i magen har vi.. Jag brukar alltid ha ont i magen som dom flesta vet men idag känns de annorlunda buuuuuuu. Hoppas hoppas det går över tills imorgon.  Det ska bli så kul att få åka iväg med mamma pappa farmor och frida=D
Jag har börjat lyssna på Maria Mena nu igen, hon sjunger väldigt fint ´bara så ni vet;) 
Om en stund kommer mammi hit och hämtar mig, så ska vi till mormor och käka lite om ja nu får något i mig förstås...  Sen hem och säga hejdå till Malin och Linn:)  Hoppas linn kan komma denna gång :) 
 Jävla mage...  måste värma puffen lite mer.. hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0