Liten lista

Vem är i rummet med dig?
Är helt ensam faktiskt.
Vem fick du ditt senaste sms av och vad stod det?
Från min pojkvän - 20 sek!

Vem tänker du på nu?
moster Pia <3

Vem pratade du senast i telefon med?
Min syster <3 vi bestämde dock att jag och Erik inte ska komma i helgen, men det blir som sagt bättre att komma en annan helg :)

Vem önskar du var med dig nu?
Linn

Vem är din favoritsläkting?
Farmor skulle jag tro, henne gillar jag att umgås med :)  men jag gillar alla mina släktingar grymt mycket!

Var åkte du senast bil?
Åkte bil med kusin Ronja,  vi åkte hem ifrån en fotbollsmatch :)

Vad är det bästa med våren?
Det bästa med våren är helt klart att slippa vinterjackan!

Vad åt du senast?
morötter och dip ^^,

Vad är det för färg på dina byxor?
Svarta med gulddragkedja 

Vilken är din favoritfärg?
Lila:D

Vilken film såg du senast:
Pearl Harbor, hann dock inte se klart..

Har du nånsin hånglat i skogen?
Tihihi  ja

Har du nånsin smugit ut ur ditt hus?
Yes, ja minns första gången jag rymde, jag var jätte sur på mamma och pappa så jag tog mitt pippitäcke och gick till skogen och skulle sova där. Men det dröjde inte innan ja sprang tillbaka hem igen och pappa och mamma hade aldrig märkt att jag rymt ...
Slut på liten lista.

Nej nu skajag nog sova, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0