Lite bilder sen en hel-skön helg i Storfors

 









I lördags umgicks jag med min underbara vän Malin:)  Det blev en kväll med massa vin och hockeytittande i Linus stuga :)  En riktigt trevligt kväll helt enkelt, (Y)  saknar faktiskt att umgås med er och att vara i Linus stuga, detta måste vi göra om fler gånger:)
På söndagen sen åkte jag och Erik massa lastmaskin, Erik håller på och dikar. Självklart blev det grillning också i det underbara vädret :D

Idag har jag också haft en riktigt bra dag!!  Har grillat med Izabelle utanför oss,  vi köpte dock färdigt kött utan att vi visste om det så vi värmde väl bara köttet kan man säga, haha :)
Idag fusksolade vi också men de var de värt för vi blev riktigt bruna  =D
Bllllllllläääää  vet ni vad jag kom på... ?   nej de kan ni ju inte veta såklart ;)  jag har NP imorgon måste sova herraaa godingar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0