bläckfisk

jag söker efter en ledig plats. Fan de är fullt, där yes där kan jag sitta!  Nehe ja du satte sig där ja, så går man vidare... Letar och när man snart har gått igenom halva bussen o de är fullt börjar de bli jobbigt. Säg inte att jag måste sitta längst bak brevid någon äcklig. Sista platsen längst bak brevid en äcklig. Japp där får man sitta.
Idag hade jag lust att hoppa av bussen innan jag ens hann att sätta mig.

Mår fortfarande dåligt av den där bussresan o inte nog med att jag fick sitta längst bak brevid ja ni vet...
Min granne som luktar rutten sill ( tänk er hur vanlig sill luktar) sitter på sin rullator i början av kvarteret och han stinker något avskyvärt alltså !så ja pytt i pannan jag åt idag kom upp.
Det kommer typ vara det enda positiva med att flytta ifrån våran älskade lägenhet.. Att slippa vår stinkande granne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0